HomeЖивотныеRelated VideosMore From: Tiger Productions

Little kittens meowing and talking - Cute cat compilation

250125 ratings | 72718987 views
Watch this funny cat video and you will never leave your cat home alone again :p https://www.youtube.com/watch?v=R5PHvKvOUJk Warning: do not watch if you are allergic to cuteness :P Looks like some kittens really like to talk and scream. It's sooo cute but it can become really annoying I guess ;) Would you like to have such loud kitten? Hope you enjoyed watching this compilation. If so, please SUBSCRIBE to our channel. Check out also our other videos and channels. Original video at 0:50: https://www.youtube.com/watch?v=XU2EtLHVoiI WANT TO SEE YOUR PET IN OUR COMPILATIONS? Send your clips or links to: [email protected] For more funny videos & pictures visit and like our Facebook page: https://www.facebook.com/tigerstudiosfun For more fun please check out our facebook page: https://www.facebook.com/pages/Tiger-Productions/218697918329530 Copyright Disclaimer: Under Section 107 of the Copyright Act 1976, allowance is made for «fair use» for purposes such as criticism, comment, news reporting, teaching, scholarship, and research. Fair use is a use permitted by copyright statute that might otherwise be infringing. Non-profit, educational or personal use tips the balance in favor of «fair use». The recent amendments to the Copyright Act of 1976 pertain to music. «Fair use» remains in force for film and video. No copyright intended. All content used in adherence to Fair Use copyright law. Copyright issue? Send us a message and we'll get it resolved.
Category: Животные
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (25398)
PREM KUMAR M (38 minutes ago)
Oh my JESUS CHRIST sweet little kitty
Eli Lor (1 hour ago)
So cute
Akatsuki Overlord (7 hours ago)
Obviously the dislikes are dog people or the elitist dog people who think cats are terrible pets
Almighty Yak (8 hours ago)
2:13 Little black kitty is bloodthirsty!
Kitten Fan (9 hours ago)
0:17 hello so what should we do today
Kitten Fan (9 hours ago)
/ + _ + \ =∆ /_\
Kitten Fan (9 hours ago)
______________________|_-_____ ______ ___
Sagir32 (10 hours ago)
My dog was trying to find the kitten. 😂
Kookie Kitten (12 hours ago)
1:07 omg I'm dying of cuteness!!😻
Yoshi _boy (22 hours ago)
😍Sooooooo cuuuuuutttteee
Darmi Games (22 hours ago)
try not to say *Cute*
LoganStudios (19 hours ago)
IDC cute
chaminda gunaratne (1 day ago)
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
chaminda gunaratne (1 day ago)
So so so cute 💖💜💙💖💜💙💖💜💙💖💜💙💖💜💙💖💜💙💖💜💙💖💖💜💙💖💜💙
izzy izz (1 day ago)
OMG OMG OMG SOOOO CUTTEEEE 😍😍😍🐈
immortal9922 (1 day ago)
It's a pet not food get that nazi Japanese
Raging Raichu (1 day ago)
Puppies are adorable, but there's just something more adorable about kittens, you know?
Amy rose Fan (1 day ago)
Cute pies😭
frisk the dog (1 day ago)
So many cuteness 🐱🐱🐱🐱🐈
Mohamad Amirul (1 day ago)
Awwh *put phone at my face*
I don't know what this cat talking about but this is cute think
WOLFIK192PL (2 days ago)
😍
Tyler's gaming (2 days ago)
The ones that disliked this are dogs
Ruby Polata (2 days ago)
SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO CUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTE
kittypaw1011 aj (2 days ago)
Omg im dying this is so cute
lalaboo grey (2 days ago)
They're so cute ❤️🐈
pi pinik (2 days ago)
cat number 4 was so cute
Kawaii Kitty (1 day ago)
Omg soo cute ahhhh so cute🐱🐱🐱meow
Awww. I want them
irz16 (3 days ago)
0:51 Women:wake up :cat NO I WANNA SLEEP women:u wanna sleep? Cat: yes go away
Katie Victorino (3 days ago)
OMG I LOVEEE KITTY😍😺😺😺
infinite Power (3 days ago)
72M views people
S C R E E C H (3 days ago)
This made me so happy (been having a rly rough day.)
Wicked Ultimate (4 days ago)
Why is this demonitized?
David Lee (4 days ago)
72 million views. I watched a cat 1 year old or less give birth and was trying to provide. She brings a baby lizard over the fence for them. Slim pickens and i helped out with food. 1 of her kittens was raped at 1 year old or less. I tried to intervene. Too late. She had kittens too. And theyre gone to the town cat org. To hopefully get a home. People please realize how tuff life is for some young females. kitties
angela walker (4 days ago)
thx so much
Ram Gupta (4 days ago)
It seems like Taylor swift is working way too hard all she needs to do is upload her cat while meowing
Jordan Diment (4 days ago)
What am I seeing why is this SO CUUUUUUUUUTTTTTTTTEEEEEE
Jonathan Mashingaidze (4 days ago)
who agrees some dogs and cats are cute
Sydney Tayong (4 days ago)
piece a poop too much my weakness nooooooo!
milton wyche (5 days ago)
Awwwww thier are soo cute
Average_Joe87 (5 days ago)
The first clip, my small dog was about 10 feet away looking around and starring at me while cocking his head as he tried to figure out what that noise was and where it was coming from. Tried showing my phone to him as he passed by searching.
Meghan Farmer (5 days ago)
I used to show this video to my cat Mufasa. He would look around the room for the babies and get excited looking for them. My Mooey died 2 years ago and I just tried showing my other cats but they just dont seem as interested as he did.... just watching this makes me miss him more.
TheLambdaTeam (5 days ago)
Awwwww, so cute!
Piotrek Wochna (5 days ago)
THIS SUCKS!!!😲😲😲😤😤😤😈😈😈😈😈💀💀😼😼😼
Dimo Papazov (5 days ago)
Сладки котенца
A Complete Breakfast (6 days ago)
God I needed this
Deshawn Everett (6 days ago)
Omg😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
petsfun channel (6 days ago)
Which one do you like?
Gacha Claire (6 days ago)
I want a cat but my dogs don't like cats and I'm not allowed to have anymore pets. ☹️
summer sargent (6 days ago)
My cats *mOtHeRlY iNsTiNcTs* came out when i played this video
Mr Cool Dude (7 days ago)
Roses are red violets are blue cats are born just like you Like if you liked my roses are red violets are blue thing
Thad Morton (7 days ago)
THE CUTENESS IS OVERWHELMING IN GONNA DIE FROM CUTENESS OMG SO SO SO SO CUTE I LOVE CATS!!!! AHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!
Lidiane Rosa (7 days ago)
Alguém fala a minha língua? Aí que fofooooos
John Hopka (8 days ago)
Lol
Sabastian Michaelis (8 days ago)
Soooo cute!!!!!!!😻😻
Rahul Khamamkar (8 days ago)
My cat is dozing in my lap.
HACKED By?? (8 days ago)
This is what u called meowsic (music)
JAD ZEIDAN (9 days ago)
All 30k dislike are dogs with phone's
Blessin Rouse (9 days ago)
This is cute I have a cat and he makes the cutest nosie ever
purple water flower (9 days ago)
Is so much 😍😍😍
Rovix (9 days ago)
All these cats are adults now :3
Kendall Grace (9 days ago)
Kittens are so very very much cute *I LOVE THEMMMM. mmMMmMmMmMmMmmMmm*
Kendall Grace (9 days ago)
I CAN’T STOP LAUGHING
Aalia Selfi (9 days ago)
My heart is melting
Prince Ralsei (10 days ago)
*CUTENESS OVERLOAD*
Ticci Toby proxy 39 (10 days ago)
Ticci Toby: oh my gosh it’s fuzzy cuteness
Brody Dodson (10 days ago)
😍
catastrophic link (10 days ago)
I freaking can't take the cuteness
Lemmy Kawasaki (10 days ago)
0:36 sounds like a baby crying
Alexander Hamilton (8 hours ago)
it is a baby cat and is crying so it is a crying baby!
AaAAAAaaaa 0:45
Wall•E The robot (10 days ago)
0:23 "meour!" -cat 2014
Rachel west (10 days ago)
I LOVE IT!!!!!!!!!!! im gonna die from cuteness overload💞
Tia Dey (10 days ago)
Awwwwwwwwwwwww sooooooooooooo cuteeeeeeeeeeeeeee
Fatma Amr (10 days ago)
Is so adorable and cute and wonderful and amazing and well wow wow wow wow wow wow wow
fluffyball awwwwwwwww cute!!!
Zameer Ahmad (10 days ago)
Very cute baby cat
TINJA TANSKANEN (10 days ago)
Awww!!! So cute *very*
Студия КвС (10 days ago)
I'm here for my daily dose.
saja sharaf (10 days ago)
The first one was just screeming 😂😂😂
so cute. Kitten s👩🏼👨🙅👨‍❤️‍💋‍👨🇺🇸
Mason Jay (11 days ago)
Heart=Melted
Nobody Cares (11 days ago)
My cat can't meow. :(
JOHN COWLEY (11 days ago)
So cute i want to die
_glitchii _ (12 days ago)
0:46 my cat is like "IS THAT MY TWIN!!?" xD
ebtissame btibta (12 days ago)
I'love you catThose who love cats will like
hypickleNOlag (12 days ago)
SHUT UP WITH THE PEOPLE DISLIKING
P Das (12 days ago)
So lovely to hear from you darling.
iva wassman (13 days ago)
I have just died of cuteness. 😍😍😍
bingbangboogie 94581 (13 days ago)
It’s very cute but I think they’re trying to speak like human’s
L0ve Ty9pe (13 days ago)
แมวปวดขี้พาไปขี้หน่อย
Manasi Vaidya (13 days ago)
Very cute
Sepeedeh 1989 (14 days ago)
Based on research, those who dislike animals and injury them, they would abuse children(most of them, not all)
bïtch (14 days ago)
This sent my cat into instant mommy mode
Quonteasha Patterson (14 days ago)
Awwwwww 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
Molecule Gaming (15 days ago)
Excuse me while I kill some zombies so I feel more manly. XD
Carrot Sticks (15 days ago)
30k dislikes?!?!?!? Whoever disliked this, tell me your address, we need to talk
CrazyGamer26 (15 days ago)
I can’t believe 30k people disliked!
Camila Gacha (15 days ago)
Ewwwwwww me love kitty ❤️💜💜💜💜❤️💜❤️💜❤️
melanie martinez fan (15 days ago)
Help... me... im....not ....able to.... handle...the... cutene..
Reaction Eevee 213 (15 days ago)
Their just to cute (^w^)

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.